Uvod

Razmišljao sam kako uopće početi pisati blog (prvi mi je put, djevac heh)   pa mi sinulo kako je najbolje početi s povijesti. Ovo je moje prvo putovanje:http://picasaweb.google.hr/mihatoms/PutovanjeBiciklomRujan2008Godine?authkey=Gv1sRgCLfu56HK34bxqgE#.

E, sad nakon godine dana i nekoliko tisuća km u nogama, uz poboljšanu opremu i bolju kondiciju, odlučio sam se za nešto dužu turu. Prvo što mi je palo na pamet bila je BiH, prekrasna zemlja u blizini, vele. Nakon savjetovanja s dečkima iz Sarajeva ipak sam odustao od većeg dijela te ću posjetiti barem Mostar i Međugorje.(Hvala ekipi BK "AvanturaBike" iz Mostara na pomoći, a najviše Toniju koji se velikodušno ponudio za bilo kakvu pomoć kad naiđem).
Isto tako htio bih vidjeti Crnu Goru prije nego je Rusi cijelu kupe i izbetoniraju. To me potaklo da prođem velik dio RH (ipak je to najljepša zemlja na svijetu, heh, baš patriotska izreka), mali dio BiH, cijelu Crnu Goru i opet RH. Nadam se da ću vidjeti što više planinskih vrhova (barem ću pokušati na sve koje stignem), a isto tako okupati se u svim  rijekama jezerima i u moru gdje stignem.

U 14 dana ne stigne se puno, ali vidjet ćemo.
Razmišljao sam o 2000 km, tj. oko 200 dnevno, što je mnogo jer se radi o teškim terenima. Hmmm, možda usput sretnem i prekrasnu djevu sa sandukom zlata i tvrđavom kraj mora koja će se zaljubit u me nakon prvog pogleda na moj bic :D :D. Hmm, pa dobro neke stvari su previše, ali što se planina tiče, idem na osvajanje.
Tolko za sad, idem kompletirati opremu i izraditi rutu.

Pokret bi bio 15. kolovoza 2009., ali kao što rekoh, sloboda je važnija od termina pa ćemo još vidjeti. John C. Parkin rekao bi: J*** mi se!



2 komentara:

Ivana kaže...

Obožavam voziti bicikl, ali rekreativno :)
bicikli su zakon!

Unknown kaže...

Uvijek mi je bilo fascinantno kako se netko odvaži na ovakvo jedno dugo putovanje biciklom , ja se ne usudim još :)

Tko čita?