Zamišljena ruta

Evo, napravio sam rutu puta u "Adriarutu". Priznajem ruta je izvedena na brzinu i smjernica je za put kojim ću ići. Putovat ću (nadam se) oko 200 km na dan. Prvi dio rute prolazi kroz sjevernu Hrvatsku, Zagorje, Zagreb i kraj Karlovca prema Lipi, seocetu usred ničega s prekrasnim slapom na Dobri. Tu ću prenoćiti i ujutro idem dalje. Hmmmm, dalje nisam ništa planirao, kud me bajk i noge nose ovom rutom, stat ću gdje mi bude volja i vozit ću maksimalno. Nabrojit ću krajeve onako po redu: Gorski kotar, Primorje, Dalmacija, Dalmatinska zagora, Hercegovina, Crna Gora (skoro cijela uokolo), Dubrovnik, opet Dalmacija, Lika, Plitvice, pa istočna Slavonija, Prigorje i doma. Ima dosta planina, a pokušao sam što više rutu micati na lokalne ceste ili čak makadame kako bih vidio ono sto se iz auta ne vidi. Koliko je to pametno, vidjet ću na licu mjesta. :D Ako se izgubim ili neću moći dalje, u pripremi je prijatelj Ivan pa se nadam da će me pokupiti negdje, heh.

Ruta je oko 2000 km, planiram je proći u 14 dana ili manje, ovisi o vremenu. Ako će ići, ići će, a ako ne.... onda dogodine.


Kako se bliži datum polaska, sve sam nemirniji, sve je više motiva za maknuti se iz sparnog Međimurja i jedva čekam. Pripreme se odvijaju po planu, pronašao sam sponzora za naštilavanje bicikla http://www.huni-bike-shop.hr pa evo, hvala im. Inaće, vozit ću na njihovom biciklu Haibike edition RX koji se na Kajkavijani pokazao izvrsnim (http://www.huni-bike-shop.hr/index.php?page=bikes&product_id=105), ali o opremi u idućem postu.



1 komentar:

Unknown kaže...

Pozdrav! Jako zanimljiv način putovanja! Svaka čast! Bilo bi super odvažiti se na putovanje biciklom!

Tko čita?