Drugi dan 19.08.2009. - 201 km Protulipa, Ogulin, Jasenak, Novi Vinodolski, Prizna, Pag


Probudio me mob 06.20 ujutro koju minutu prije izlaska sunca iznad brda. Uhvatio sam se fotaća, fino se namjestio u toploj vreči i pratio kako se počinje zora dizati iznad bregi :) fantastično, nevjerojatan osječaj buđenja prirode, rađanje života, počinju se glasati ptice , kukci leteti, super, super i u meni se probudila glad. Huh, odma sam stavio kuhati kavu (nikad u životu nisam pio bolju) te pripremio 3 jaja na oko pečena na domačim međimurskim slaninama. Nije mi bilo dosta pa sam spremio još tri i naravno kukuruzni kruh. Planirao sam krenuti što ranije kako bih stigao na ručak u Novi Vinodolski. Vuklo me kupanje u prekrasnoj vodi, pa sam prvo spremio stvari, pripremio bic i onda se bacio u čistu, toplu vodu.




Kako svemu dođe kraj trebalo je krenuti. Prvi dio puta bio je prema Bosiljevu pa dalje prema Ogulinu. taj dio je prepun kupina koje su izuzetno zdrave pa sam usput bez srama tamanio sve kaj sam našao :) Na jednom mjestu sam ostao bez vode, pa sam zamolio neku gospođu s punom kućom klinci da mi pomogne, bez problema, a klinci su i pozirali za fotku. Mislim da je mjesto bilo Grabrk. Bilo je puno uspona, ali je vožnja šumovitim Gorskim Kotarom nešto najljepše u aspektu prirode, zraka odmora za oči.... Vozeći uz kanjon Dobre naišao sam i na devastaciju istog od strane HEP-a. Kako bi dobili nešto sitno električne energije koja se neče isplatiti niti kroz 500 godina uništili su prirodni spomenik kanjon dobre za gradnju desetke vijadukata i hidroelektrane Lešće. Sramota i ekocid, nemam više što reći o tome. Nastavio sam prema Ogulinu i nakon dužeg spusta banuo direkt na gradsku tržnicu. Grad je prekrasni, kratko sam razgledao i nastavio dalje prema Kleku i Jasenaku.



2 komentara:

Anonimno kaže...

ma super,interesantno,ja isto naganjam bicikl ali me mučiju malo godine(65)idem na dulje ture,to je kod mene oko 50-60 km.da sam barem mladji......ajde bok,želim vam još puno bic kilometara

avanturist kaže...

Hvala na podrški, nisam još završio blog (radije se vozim nego pišem), ali ima na picasi kompletno putovanje od 12 dana pa si pogledajte ako vas zanima.

http://picasaweb.google.com/mihatoms

Tko čita?